Klager

Klager

Selv om Paradiss tilstræber sig at give vore kunder så god en betjening som muligt kan der være tilfælde, hvor du som kunde mener at vi kunne have gjort det bedre.

Du er altid velkommen til at klage over en vare og vi vil i hvert tilfælde give dig en prober og god service. I tilfælde hvor du føler dig forurettet vil vi stadig gøre alt for at bringe sagen i orden. I sjældne tilfælde hvor vi ikke kan blive enige kan du altid rette henvendelse til Forbrugernævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35

2500 Valby

www.forbrug.dk

 

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

 

Om os

Kundeservice 36 94 96 17
Man - fre 09.00 - 17.00
email: Brug kontaktform

3 års garanti.
3 mdr.s returret.
Levering dag til dag.
Diskret forsendelse.

Tryg handel.
Sikker betaling.
PBS / Dibs certificeret.
Hurtig og seriøs betjening.
afro/page/show.tpl